Napisano 2 Marzec 201114 l Witam. Dopiero zaczynam swoja przygodę z 3ds'em, zrobiłem parę modeli i wszystko było dobrze do czasy, gdy chciałem spróbować wymodelować samochód. Pościągałem parę tutków, blueprinty i ... no właśnie, nie mogę ustawić viewportów tak, aby każdy pokazywał to samo, znaczy się, jeżeli mam Viewport Front i wyrównuje model do linii blueprinta to np Viewporcie Right ta sama linia zazwyczaj zostaje przekroczona, co wyraźnie utrudnia mi stworzyć model. Czy idzie to jakoś naprawić?
Napisano 2 Marzec 201114 l chodzi ci o to ze blueprinty sie nie pokrywają? Jesli tak to zwykle tak jest, bardzo zadko blueprinty sa doskonale, pozostaje sprobowac powyrownywac w photoshopie lub poskalowac troche w maxie.
Napisano 2 Marzec 201114 l Autor no dokładnie, nie chcą się pokrywać. Nawet taki sam model jak na tej stronie http://www.3d-palace.com/home/tutorial-index/3dsmax/audi/ (part3), ściągnąłem nawet plik Audi TT model z blueprintami i gościu miał wszystko równo pokryte, a u mnie juz nie chciało się pokrywać ;/
Napisano 2 Marzec 201114 l A skąd wiesz że miał wszystko równo pokryte?, jeśli dał sreena z perspektywy to może się tak tylko wydawać.
Napisano 2 Marzec 201114 l Autor Bo to akurat był videotutek ;] , gościu robił Nissana GT-R, podobnie zresztą było z Audi S3, ale skoro to wina głównie niedopracowania blueprinta, to mogę uznać temat do zamknięcia. Pobawię się w PS, może uda mi sieje wyrównać. Dzięki za pomoc :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto