Skocz do zawartości

Problem z siatką przy exporcie do *.3ds


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Mieliście kiedyś problem przy exporcie modelu do 3ds, polegający na powielaniu vertexów w jednym miejscu? Tzn. na modelu mam jeden vertex a w modelu wyeksportowanym w tym miejscu są 4 (wierzchołki sąsiadujących polygonow nie są ze sobą scalone) i żeby siatka była dobrze złączona muszę użyć collapse. Można temu jakoś zaradzić?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj eksportować do innych formatów. z moich doświadczeń 3ds to format w którym modele niezwykle często chrzanią się na różne sposoby.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności