bkdi Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Witam! Mieliście kiedyś problem przy exporcie modelu do 3ds, polegający na powielaniu vertexów w jednym miejscu? Tzn. na modelu mam jeden vertex a w modelu wyeksportowanym w tym miejscu są 4 (wierzchołki sąsiadujących polygonow nie są ze sobą scalone) i żeby siatka była dobrze złączona muszę użyć collapse. Można temu jakoś zaradzić?
Blejsoid Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 spróbuj eksportować do innych formatów. z moich doświadczeń 3ds to format w którym modele niezwykle często chrzanią się na różne sposoby.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się