bkdi Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Witam! Mieliście kiedyś problem przy exporcie modelu do 3ds, polegający na powielaniu vertexów w jednym miejscu? Tzn. na modelu mam jeden vertex a w modelu wyeksportowanym w tym miejscu są 4 (wierzchołki sąsiadujących polygonow nie są ze sobą scalone) i żeby siatka była dobrze złączona muszę użyć collapse. Można temu jakoś zaradzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blejsoid Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 spróbuj eksportować do innych formatów. z moich doświadczeń 3ds to format w którym modele niezwykle często chrzanią się na różne sposoby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now