Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mieliście kiedyś problem przy exporcie modelu do 3ds, polegający na powielaniu vertexów w jednym miejscu? Tzn. na modelu mam jeden vertex a w modelu wyeksportowanym w tym miejscu są 4 (wierzchołki sąsiadujących polygonow nie są ze sobą scalone) i żeby siatka była dobrze złączona muszę użyć collapse. Można temu jakoś zaradzić?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 660
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

spróbuj eksportować do innych formatów. z moich doświadczeń 3ds to format w którym modele niezwykle często chrzanią się na różne sposoby.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności