Skocz do zawartości

Strip rendering i render channels


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Renderuje obrazek w wysokiej rozdzielczości w vrayu i 3ds maxie.

Używam do tego backburnera i opcji split scan line.

Wszystko byłoby ok. gdyby nie problem z zapisaniem render channels.

Próbowałem chyba wszystkich możliwości ( zmiany nazw plików, formatów itp ) i nic.

Backburner nie łączy czy nawet nie tworzy pasków dla render channels.

 

Czy spotkaliście się z takim problemem i wiecie jak go rozwiązać ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności