Jump to content

Strip rendering i render channels


daymon

Recommended Posts

Witam,

 

Renderuje obrazek w wysokiej rozdzielczości w vrayu i 3ds maxie.

Używam do tego backburnera i opcji split scan line.

Wszystko byłoby ok. gdyby nie problem z zapisaniem render channels.

Próbowałem chyba wszystkich możliwości ( zmiany nazw plików, formatów itp ) i nic.

Backburner nie łączy czy nawet nie tworzy pasków dla render channels.

 

Czy spotkaliście się z takim problemem i wiecie jak go rozwiązać ?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy