Jedrush Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Hi! mam problem , mam zrobiony kawalek maski samochodu tak jak na zdjeciu nizej , i nie moge tego z mergowac .. a miejsce w ktorym ma by6c laczone bylo robione z edgesa tej pierwszej powieszchni, wiec czemu pisze mi ze sa zbyt oddalone od siebie , jak nie sa ?
Bzyku Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 no zmargowac to takich powiezchni sie zesobą nie da raczej. Z joinowc to juz tak . tyle ze jesli jest cos nie tak z edgesami tych dwuch powierzchni to uzyj funkcji \"match\" chyba albo \"matchsrf\" hym no ktorąs z nich :) lub cos podobnie brzmiacego bo \"match\" jest do krzywych tylko albo jest to funkcja wspólna no dobra niewazne :). ale tylko nie marge !!!!!!
Jedrush Napisano 13 Czerwiec 2004 Autor Napisano 13 Czerwiec 2004 dzieki , pobawie sie ;] wiesz ten program sobie wczoraj zalatwilem i jade na funkcjach z tutoriala o mini cooperze .... ehh niech ktos kto sie zna na ruskim potlumaczy te ich krzaczki bo maja fajne tutki ;] a! i jeszcze mam pytanie , w takim razie , jakie powieszchnie mozna mergowac? [Wyedytowany dnia 13-6-2004 > Jedrush]
Bzyku Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 rzadko jest tak potrzeba zeby uciekac az do marge nawet nie zastanawialem sie kiedy je by tak uzyc :). poprostu sie \"join\"-ej to takie jakby łączenie/grupowanie kilku czy wiecej powierzchni w jeden obiekt zwany dalej polysurface. a co do tych ruskich tutkow to nie biezcie ich sobie tak do serca bo są poprostu do bani.takie robienie czegos na odpier...l
Jedrush Napisano 13 Czerwiec 2004 Autor Napisano 13 Czerwiec 2004 no to .... Bzyku , napisz nam tuta!!! :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się