Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hi! mam problem , mam zrobiony kawalek maski samochodu tak jak na zdjeciu nizej , i nie moge tego z mergowac .. a miejsce w ktorym ma by6c laczone bylo robione z edgesa tej pierwszej powieszchni, wiec czemu pisze mi ze sa zbyt oddalone od siebie , jak nie sa ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no zmargowac to takich powiezchni sie zesobą nie da raczej. Z joinowc to juz tak . tyle ze jesli jest cos nie tak z edgesami tych dwuch powierzchni to uzyj funkcji \"match\" chyba albo \"matchsrf\" hym no ktorąs z nich :) lub cos podobnie brzmiacego bo \"match\" jest do krzywych tylko albo jest to funkcja wspólna no dobra niewazne :). ale tylko nie marge !!!!!!

Napisano

dzieki , pobawie sie ;] wiesz ten program sobie wczoraj zalatwilem i jade na funkcjach z tutoriala o mini cooperze .... ehh niech ktos kto sie zna na ruskim potlumaczy te ich krzaczki bo maja fajne tutki ;]

 

a! i jeszcze mam pytanie , w takim razie , jakie powieszchnie mozna mergowac?

 

[Wyedytowany dnia 13-6-2004 > Jedrush]

Napisano

rzadko jest tak potrzeba zeby uciekac az do marge nawet nie zastanawialem sie kiedy je by tak uzyc :). poprostu sie \"join\"-ej to takie jakby łączenie/grupowanie kilku czy wiecej powierzchni w jeden obiekt zwany dalej polysurface. a co do tych ruskich tutkow to nie biezcie ich sobie tak do serca bo są poprostu do bani.takie robienie czegos na odpier...l

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności