Jump to content

Featured Replies

Posted

Hi! mam problem , mam zrobiony kawalek maski samochodu tak jak na zdjeciu nizej , i nie moge tego z mergowac .. a miejsce w ktorym ma by6c laczone bylo robione z edgesa tej pierwszej powieszchni, wiec czemu pisze mi ze sa zbyt oddalone od siebie , jak nie sa ?

  • Replies 4
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no zmargowac to takich powiezchni sie zesobą nie da raczej. Z joinowc to juz tak . tyle ze jesli jest cos nie tak z edgesami tych dwuch powierzchni to uzyj funkcji \"match\" chyba albo \"matchsrf\" hym no ktorąs z nich :) lub cos podobnie brzmiacego bo \"match\" jest do krzywych tylko albo jest to funkcja wspólna no dobra niewazne :). ale tylko nie marge !!!!!!

  • Author

dzieki , pobawie sie ;] wiesz ten program sobie wczoraj zalatwilem i jade na funkcjach z tutoriala o mini cooperze .... ehh niech ktos kto sie zna na ruskim potlumaczy te ich krzaczki bo maja fajne tutki ;]

 

a! i jeszcze mam pytanie , w takim razie , jakie powieszchnie mozna mergowac?

 

[Wyedytowany dnia 13-6-2004 > Jedrush]

rzadko jest tak potrzeba zeby uciekac az do marge nawet nie zastanawialem sie kiedy je by tak uzyc :). poprostu sie \"join\"-ej to takie jakby łączenie/grupowanie kilku czy wiecej powierzchni w jeden obiekt zwany dalej polysurface. a co do tych ruskich tutkow to nie biezcie ich sobie tak do serca bo są poprostu do bani.takie robienie czegos na odpier...l

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy