Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w 3ds max ustawić żeby na całym budynku była jednako rozłożona tekstura? Bo jak na razie wyszło mi coś takiego jak na obrazku po niżej i jak bym nie próbował ustawiać to zawsze z którejś strony jest inaczej ustawiona.

jednakowo.png

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobra dzięki działa. Wystarczyło użyć UVW MAPPING i tam przy parametrach dać wszędzie jednakową wielkość tekstur(czy jak to się zwie). Dopiero na tym filmiku to zobaczyłem.

Napisano

Powracając do tematu. Kiedy tworzę teksturę np. z oknami i z drzwiami to w programie graficznym, którym to robię to wydaje się być doborze rozłożona. Nawet jak zapiszę ją to też jest taka jak trzeba. Natomiast po o teksturowaniu modelu w 3ds max jest jakaś dziwna. Wydaje się jakby straciła kolory, jest tak rozciągnięta i w ogóle jakaś dziwna.

 

Obejrzałem nie jednej film na temat teksturowania ale i tak nie mogę uzyskać takiego efektu jak bym chciał. Może ktoś wie jak to trzeba robić żeby teksturę którą się tworzy w programie graficznym wyglądała tak samo na modelu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności