Napisano 22 Marzec 201114 l Jak w 3ds max ustawić żeby na całym budynku była jednako rozłożona tekstura? Bo jak na razie wyszło mi coś takiego jak na obrazku po niżej i jak bym nie próbował ustawiać to zawsze z którejś strony jest inaczej ustawiona.
Napisano 22 Marzec 201114 l tutaj wystarczy modyfikator uvw map , do bardziej skomplikowanych modeli warto nauczyć sie unwrap uwv. przykladowo: http://www.youtube.com/watch?v=x1pTpPPCXvw
Napisano 22 Marzec 201114 l Autor Dobra dzięki działa. Wystarczyło użyć UVW MAPPING i tam przy parametrach dać wszędzie jednakową wielkość tekstur(czy jak to się zwie). Dopiero na tym filmiku to zobaczyłem.
Napisano 24 Marzec 201114 l Autor Powracając do tematu. Kiedy tworzę teksturę np. z oknami i z drzwiami to w programie graficznym, którym to robię to wydaje się być doborze rozłożona. Nawet jak zapiszę ją to też jest taka jak trzeba. Natomiast po o teksturowaniu modelu w 3ds max jest jakaś dziwna. Wydaje się jakby straciła kolory, jest tak rozciągnięta i w ogóle jakaś dziwna. Obejrzałem nie jednej film na temat teksturowania ale i tak nie mogę uzyskać takiego efektu jak bym chciał. Może ktoś wie jak to trzeba robić żeby teksturę którą się tworzy w programie graficznym wyglądała tak samo na modelu?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto