Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak w 3ds max ustawić żeby na całym budynku była jednako rozłożona tekstura? Bo jak na razie wyszło mi coś takiego jak na obrazku po niżej i jak bym nie próbował ustawiać to zawsze z którejś strony jest inaczej ustawiona.

jednakowo.png

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dobra dzięki działa. Wystarczyło użyć UVW MAPPING i tam przy parametrach dać wszędzie jednakową wielkość tekstur(czy jak to się zwie). Dopiero na tym filmiku to zobaczyłem.

Napisano
  • Autor

Powracając do tematu. Kiedy tworzę teksturę np. z oknami i z drzwiami to w programie graficznym, którym to robię to wydaje się być doborze rozłożona. Nawet jak zapiszę ją to też jest taka jak trzeba. Natomiast po o teksturowaniu modelu w 3ds max jest jakaś dziwna. Wydaje się jakby straciła kolory, jest tak rozciągnięta i w ogóle jakaś dziwna.

 

Obejrzałem nie jednej film na temat teksturowania ale i tak nie mogę uzyskać takiego efektu jak bym chciał. Może ktoś wie jak to trzeba robić żeby teksturę którą się tworzy w programie graficznym wyglądała tak samo na modelu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności