SabaruPL Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 Jak w 3ds max ustawić żeby na całym budynku była jednako rozłożona tekstura? Bo jak na razie wyszło mi coś takiego jak na obrazku po niżej i jak bym nie próbował ustawiać to zawsze z którejś strony jest inaczej ustawiona.
KLIK Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 tutaj wystarczy modyfikator uvw map , do bardziej skomplikowanych modeli warto nauczyć sie unwrap uwv. przykladowo: http://www.youtube.com/watch?v=x1pTpPPCXvw
SabaruPL Napisano 22 Marzec 2011 Autor Napisano 22 Marzec 2011 Dobra dzięki działa. Wystarczyło użyć UVW MAPPING i tam przy parametrach dać wszędzie jednakową wielkość tekstur(czy jak to się zwie). Dopiero na tym filmiku to zobaczyłem.
SabaruPL Napisano 24 Marzec 2011 Autor Napisano 24 Marzec 2011 Powracając do tematu. Kiedy tworzę teksturę np. z oknami i z drzwiami to w programie graficznym, którym to robię to wydaje się być doborze rozłożona. Nawet jak zapiszę ją to też jest taka jak trzeba. Natomiast po o teksturowaniu modelu w 3ds max jest jakaś dziwna. Wydaje się jakby straciła kolory, jest tak rozciągnięta i w ogóle jakaś dziwna. Obejrzałem nie jednej film na temat teksturowania ale i tak nie mogę uzyskać takiego efektu jak bym chciał. Może ktoś wie jak to trzeba robić żeby teksturę którą się tworzy w programie graficznym wyglądała tak samo na modelu?
BLADE Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 modyfikator unwrap uwv i ręcznie pocięcie siatki przy mapowaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się