asblaze Napisano 22 Marzec 2011 Napisano 22 Marzec 2011 (edytowane) Ktoś znalazł jakiś patent na to, aby obiekt będący w jednej hierarchii przyjął taką samą pozycję i/lub rotacje jak obiekt z całkowicie innej, zarówno w oknie Animate jaki Setup? Przejrzałem opcje w keyCommandManager i w Setupie znalazłem "unparentInPlace" Ponieważ na co dzień pracuje w majce przybindowalem sobie "P" pod to i działa jak trzeba :) czyli: parentuje obiekt do 2 ktorego położenie ma być wzorem, zeruje interesujące mnie kanały i odpalantowuje "InPlace". Edytowane 22 Marzec 2011 przez asblaze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się