Jump to content

Smooth na Unwarpie


mysz94

Recommended Posts

Witam,

 

W skrócie: Zrobiłem unwrap modelu, ale gdy używam modyfikatora TurboSmooth cały unwrap się usuwa i jest spowrotem domyślny, jak to naprawić?

 

Rozwinięcie: Dopiero zaczynam poznawać 3D Maxa, ale, że ja sie wszystkich programow bardzo szybko ucze zacząłem modelować twarz (i skończyłem ;) ), a teraz chcę ją oteksturować. Jakimś cudem zrozumiałem jak dobrze zrobić unwarp i jest pięknie, ale to jest do modelu bez Turbosmooth, czy MeshSmooth (btw. czym to się różni oprócz tego, że w meshsmooth da sie edytować wygładzone poligony?). Tu jest problem, ponieważ gdy tylko włączam MeshSmooth to cała mapa UVW wraca do pierwotnego stanu... (do unwrapa używałem parametru "Pelt" i później relax itd. na podstawie http://www.3dtotal.com/tutorial/3d_studio_max/perfect_uvs_by_pelt_mapping_in_3ds_max/pelt_mapping_01.php). Czy jest możliwość jakby wygładzenia również mapy UVW? Bo pracuję zazwyczaj bez Smootha, ponieważ mój komp to nie jakiś kombajn.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Edited by mysz94
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy