Jump to content

Dyspersja tylko za pomocą dialectric


animatrix

Recommended Posts

Witam. Tworzę materiał szkła. Mental mtl w surface i photon wrzucam dialectric material. Wszystko pięknie, szkło wygląda ładnie, kaustyka też. Bodajże Jeff Paton zrobił tak, że wrzucił w photon- photon basic - tutaj dopiero w transparency dał gradient ramp (składowe światła białego). Czy da się to zrobić (zasymulować), w taki sposób jak ja zrobiłem szkło?

 

Chciałbym wiedzieć, czy jest możliwość wstępnego pokazania fotonów kaustycznych (lub też emitowanych) w samym viewporcie? Wydaje mi się, że widziałem coś takiego przy tutorialu modelowania żarówki, ale w V-rayu (były to zielone plamki), natomiast ja uzywam mentala. Dzięki.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy