Napisano 7 Kwiecień 201113 l cześć, kolejny samochód ^^ Jaguar XJ13, model wykonany jak zwykle w 3ds i wyrenderowany w vray. Wiem, że ma parę niedociągnięć... ale szczerze mówiąć nie chciao mi się dłużej pieścić tego rendera. Mam nadzieję, że całokształt wyszedł przyjemnie dla oka, ale jak są wyraźne bugi to jak najbardziej piszcie. Krytyka mile widziana. :> Edytowane 7 Kwiecień 201113 l przez Stachu
Napisano 7 Kwiecień 201113 l Na pierwszym renderze delikatny dof/blur zdjęcia w tle by nie zaszkodził bo odnosze wrażenie jakby koła i asfalt był w ruchu a cała reszta w miejscu. I Chyba kierowca przy mały deczko :) no chyba że auto jest takie duże. Modelowanie bardzo dobre Stachu. Jesli któryś miałbym wybrać to drugi mi jakoś bardziej podchodzi.
Napisano 7 Kwiecień 201113 l Autor kurcze i tu mnie masz! musze szybko dorenderować ciut wiekszego, bo faktycznie coś z nim nie teges :) /edit: kierowca ciut wiekszy + lekki blur tła. dofów juz nie dodawałem bo to juz po czesci fotografia krajobrazowa a w krajobrazowej ważne jest to aby było dobrze ostro widać krajobraz. chociaż to tylko mój punkt widzenia. :p Edytowane 7 Kwiecień 201113 l przez Stachu
Napisano 7 Kwiecień 201113 l To jak chcesz dorenderować to jeszcze postaraj się lepiej wkomponować zdjęcia i jak mówiłem pokombinował bym z blurem przynajmniej dołu zdjęcia - najbliżej kamery, nadałoby to może więcej dynamizmu :)
Napisano 8 Kwiecień 201113 l pokombinuj trochę z mapą odbić bo na pierwszym nad kierowcą (obudowa silnika) powinno się niebo odbijać a jest tam ciemno co psuje cały efekt
Napisano 8 Kwiecień 201113 l Piękny samochód sobie wybrałeś. W oryginale zielony lakier jest bardziej głęboki i ma silniejsze odbicia. Nadkola są subtelniejsze i nie odznaczają się od reszty bryły jak u Ciebie(są w przekroju jednym, płynnym kształtem, podczas gdy w modelu jest chamfer i prosty przekrój). Także wlot przed tylnim kołem jest nieco zbyt duży. Sam model na wysokim poziomie, równy, gładki ;) A! Nie maluj nitów na zielono ;)