Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie, czy dałoby się w jakis sposob wyekstrudowac poligony z powiezchni boxa tak aby byly one okragle i wygladalo to wszystko mniej wiecej tak jak cylinder z boxem na screenie? Zalezy mi na plynnym przejsciu miedzy okraglym ksztaltem a powiezchnia boxa, azeby okragly ksztalt jakby plynnie wyrastal z powiezchni. Z gory dzieki za pomoc.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsza sprawa: nieprawidłowo nazwałeś temat wątku. Zaoznaj się z regulaminem, aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

 

Na temat problemu...

nurbsy by się idealnie do tego nadawały ale poly też to ugryzie.

 

Mozesz stworzyć boxa 3x3x1 i extrudować środkowy polygon na górze, najpierw o niewielką wartość, a później na wysokość przyszłego cylindra.

Następnie nałożyć modyfikator meshsmooth z opcją \"separate by smoothing groups\" (może być konieczne poustawianie numerów SG dla polygonów - ściany przyszłego cylindra, oraz wszystkie poly na górze sześcianu muszą mieć ten sam, najlepiej unikalny numer SG). Więcej o tym znajdziesz w dziale FAQ w jednym ze stworzonych przeze mnie tematów.

 

Efekt poniżej...

Powodzenia

 

[Wyedytowany dnia 17-6-2004 > VGT]

Napisano

albo uzyj Connect czy jak to bo niemam maxa odpalonego (tam gdzie boolean) obetnij poly na podstawie cylindra i gorna czesc boxa i polacz je connectem to najprostrzy sposob ale jakos taki malo efektywny :/

Napisano
Wysłane przez Piotr Dobosz

wedlug mnie powinienes uzyc techniki LOFT wtedy uda Ci sie to bez problemu jak nie bedziesz wiedziala jak to napsiz to opisze Ci toi krok po kroku:) pozdrawiam

Piotr jesli chodzi o lofta to gdybys mial chwile czasu i mogl mi pomoc to jest moje gg:2601444. Pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności