eryk955 Napisano 29 Kwiecień 2011 Napisano 29 Kwiecień 2011 Witam, Chcę zrobić animacje, narazie prostą typu napęd i jedna zębatka. Czy można zrobić w Max`ie aby przedmiot był "stały" tz. aby kiedy włącze animacje i zacznie obracać się napęd to aby zębatka ruszała się pod wpływem napędu?
eco Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Może to to w czymś pomoże http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/bike-chains
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się