Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od jakiegos czasu probuje walki z buckburnerem w 3ds. Ogolnie to za wiele nie ma tam do popisu. ale przyznam ze meeeega wq.... denerwujace jest zarzadzanie danymi. przypisywaniem kompow do konkretnych taskow. Nawet z kolejnoscia (priority) nie lapie o co biega bo wyglada na to ze im nizsza wartosc tym dany task ma wyzszy priorytet. hehehe to tak w stylu autodesku: ]. tak czy inaczej zarzadzanie to jakas totalna masakra. mam kilkanascie komputerow do ogarniecia, ktore czasem sa uzywane czasem nie. kopiowanie projektu na kazdego z nich i potem sciaganie renderow mega upierdliwe.

 

Czy jest moze na rynku jakis fajny zamiennik, scrypt/plugin. Lub cos co moze usprawnia lepiej backburnera? lub do zarzadzania danymi wejsciowymi i wyjsciowymi?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Priority jest w innych managerach takie samo. A przynajmniej tak jest w qube i butterfly net render. Mozna latwo ustawic kolejke. najpierw leci 1 potem 2, 3 ,4 itd.

 

Co do przerzucania danych miedzy komputerami to przy kilkunastu nikt tego nie robi. W takim wypadku po prostu kupuje sie serwer i podlacza wszystkie komputery do jednej macierzy dyskowej z kilkoma dyskami spietymi w bezpieczny raid i z porzadnym archiwum na backupowanie starych projektow ktore usowa sie z macierzy bo projekty moga ja szybko zapychac.

 

Pozdro

DaveBorck

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności