Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Od jakiegos czasu probuje walki z buckburnerem w 3ds. Ogolnie to za wiele nie ma tam do popisu. ale przyznam ze meeeega wq.... denerwujace jest zarzadzanie danymi. przypisywaniem kompow do konkretnych taskow. Nawet z kolejnoscia (priority) nie lapie o co biega bo wyglada na to ze im nizsza wartosc tym dany task ma wyzszy priorytet. hehehe to tak w stylu autodesku: ]. tak czy inaczej zarzadzanie to jakas totalna masakra. mam kilkanascie komputerow do ogarniecia, ktore czasem sa uzywane czasem nie. kopiowanie projektu na kazdego z nich i potem sciaganie renderow mega upierdliwe.

 

Czy jest moze na rynku jakis fajny zamiennik, scrypt/plugin. Lub cos co moze usprawnia lepiej backburnera? lub do zarzadzania danymi wejsciowymi i wyjsciowymi?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 949
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Priority jest w innych managerach takie samo. A przynajmniej tak jest w qube i butterfly net render. Mozna latwo ustawic kolejke. najpierw leci 1 potem 2, 3 ,4 itd.

 

Co do przerzucania danych miedzy komputerami to przy kilkunastu nikt tego nie robi. W takim wypadku po prostu kupuje sie serwer i podlacza wszystkie komputery do jednej macierzy dyskowej z kilkoma dyskami spietymi w bezpieczny raid i z porzadnym archiwum na backupowanie starych projektow ktore usowa sie z macierzy bo projekty moga ja szybko zapychac.

 

Pozdro

DaveBorck

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności