comix Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 siema! Możecie mi powiedzieć jak zrobić żeby to jabłko nie wisiało tak w powietrzu? Mam talerz i to jabłko ustawione na [0,0,0] no ale wygląda jakby wisiało 2 metry nad... ;) Jak ustawić światła? Co zmienić, przerobić? Jestem początkujący :D Dźwiękówka za wszystkie posty
azazel Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 no swiatlo nie moze byc z boku ... radze dac dwa swiatla bardziej z gory ... i niech tylko jedno znich ma ustawione dawanie cienie a drugie troszke zmniejszona moc .. pokombinuj z iloscia zwiatle i ustawieniemi .. to cos wyjdzie ;P
Jedrush Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 jak ustawisz GI to jablko bedzie odbijalo zielone swiatlo na talez , i bedzie widac ze lezy na tym talezyku a nie wisi nad nim ... a pozatym pokombinuj z jego texturka
comix Napisano 16 Luty 2003 Autor Napisano 16 Luty 2003 dobra a możecie mi powiedzieć jak ustawić to GI? Bardzi was proszę... :D PLZ
Jedrush Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 sciagnij sobie np brazila .. najlepiej 1.0.3 a dalej , przeczytaj artykul matiego ... tam jest wszystko ladnie opisane
comix Napisano 16 Luty 2003 Autor Napisano 16 Luty 2003 yo! znowu ja:D Możecie looknąć... ustawiłem coś w brazil;u a znowu zjebałem texturę... możecie mi powiedzieć jak się robi textury? Jak wy robicie textury?
Jedrush Napisano 16 Luty 2003 Napisano 16 Luty 2003 zebym to ja wiedzial jak sie je robi ... ale wiekzsosc ludzi tutaj robi je w photoshopie...ale ja w ramach walki z wszelkimi schematami robie textury w painterze 7 .... co prawda z nienajlepszym skutkiem .. ale zawsze ;) a pozatym zeby material byl dobry nie starcza tylko ladny obrazek .. trzeba tez poustawiac bumpy nie bympy , jak material ma odbijac swiatlo .. z tym dopiero jest zabawa ...
comix Napisano 17 Luty 2003 Autor Napisano 17 Luty 2003 no nie wiem... qurde ludzie co zrobić... za bardzo mi się odbija ta miska na jabłku... jak to zminiejszyć to odbijanie? Mam zmniejszyś ilość photonów? mam coś jeszcze zmienić? Może kolor tego jabłka? Za bardzo może miesza się z otoczeniem [ścianą...]? Co wy na to? Dźwiękówa za posty ;d
Jedrush Napisano 17 Luty 2003 Napisano 17 Luty 2003 jabuszko wyglada coraz konkretniej .. ale ..:) jakbys zwiekszyl rozzielczosc textury , to by sie tak nie rozmywala .. pozatym jablka sa pokryte cieniutka warstwa blyszczacego czegos (wosku?) ... a twoje jablko nie odbija swiatla ... a photony sluza do robienia bajeranckich odbic swietlnych w brazilu ... ale nie do gi a tacke .. sproboj zrobic blaszana ... moze cos fajnego wyjdzie ;) bo tak niewiadomo czy jest plastikowa czy papierowa ... a ty mam skrinika o tych photonach z tutow brazilowych ... tak zebys wiedzial do czego to sluzy(chodzi o to jak sie swiatlo odbija) :
comix Napisano 17 Luty 2003 Autor Napisano 17 Luty 2003 a możesz mi powiedzieć co źle zrobiłem że ta texturka jest na 1024*768 i się rozmazuje mam dac jeszcze większą? Jest w jpg-e
Jedrush Napisano 17 Luty 2003 Napisano 17 Luty 2003 nie moge powieziec co zle zrobiles bo tego nie wiem .. ale pobaw sie w unwarp uvw ... a jak to nie da efektow to ja nie wiem ...
comix Napisano 18 Luty 2003 Autor Napisano 18 Luty 2003 dobra powiedzmy że zrobiłem to aple2... miało być jeszcze ładny połysk, no ale stwierdziłem że moje doświadczenia są jeszcze zdecydowanie za małe!! i ich nie będzie... poprostu nie umiem :( Ale i tak myślę że wygląda lepiej niż na początku... :D Jestem początkującym użytkiem ;) max\'a :D i jak na pierwszą pracę to całkiem dobrze mi wyszła :) PS Wielki dzięki za pomoc... szczególnie azazel\'wi :D co ja bym sam zrobił...? nic!! :D Dźwiękówka&Pozdroofka
azazel Napisano 18 Luty 2003 Napisano 18 Luty 2003 haha niema za co :D ja ci tylko pokazalem droge ... ty sam nia kroczyles ;D ... no narazie to sam przdsionek ... no ale moze juz niedlugio zawedrujesz dalej ... i wtedy nie zapomnij zeby azeby wskazac ta droge innej zagubionej ( poczatkujacej ) osobie .. pozd . :cool:
AravaL Napisano 18 Luty 2003 Napisano 18 Luty 2003 Heja. Co do materialu aple`a, mozna tak sprobowac: 1.Texture z diffuse zamieniasz, w potoszopie, na grayscale i zwiekszasz kontrast -> wkladasz ta texurke do bump (mozesz jeszcze ja wlozyc do glossiness) 2.W Reflection wkladasz Falloff -> do bialego koloru falloffa wkladasz raytrace. Falloff Type powinno byc Fresnel... 3. Daj wiecej specular level i glossiness... w pierwszej pracy byly chyba dobre wartosci... To tylko taki zarys, ale powinno byc dobrze :) Pozdrawiam.
SiD Napisano 1 Marzec 2003 Napisano 1 Marzec 2003 No a taki głodny byłem kurdee mniam mnia aa jak błyszczy jak wyfroterowane piknee jabłoszku dawac mi je tutaj hehehe
Tomek Kosiorek Napisano 1 Marzec 2003 Napisano 1 Marzec 2003 Ta tacka wyglada jak freesbee(czy jak to sie pisze), gdyby byla byszczaca byloby fajniej hey;)
Tomek Kosiorek Napisano 1 Marzec 2003 Napisano 1 Marzec 2003 jeszcze jedno - mam lacze tp. a te twoje jabluszka sa strasznie wielkie-gdybym mogl obejzec wszystkie moze wiecej bym napisal pozdr. Tomek:)
comix Napisano 1 Marzec 2003 Autor Napisano 1 Marzec 2003 następnym razem postaram się zrobić mniejsze... jedziesz na modemie? hehe nie myślałeś o SDI? PS Czy trafi się w końcu osoba która pomoże mi z renderem mojej coolerki... tak jak pisałem?
Gość User190 Napisano 1 Marzec 2003 Napisano 1 Marzec 2003 Ja Ci pomoge, jak tylko otworze ta scene :-)))
Tomek Kosiorek Napisano 2 Marzec 2003 Napisano 2 Marzec 2003 jeszcze cos moze bys to umiescil w WIP?;)
comix Napisano 2 Marzec 2003 Autor Napisano 2 Marzec 2003 no miałem zamiar pokazać swoją coolerkę ale ze względu że nie mogę jej wyrenderować to nie będzie... :( no niestety... może ty mi powiesz co jest nie tak... znaczy co źle zrobiłem tak żebym mógł wkońcu wyrederować coolerkę i ją reszcie osób pokazać?
Rekomendowane odpowiedzi