nataliaK Napisano 25 Maj 2011 Share Napisano 25 Maj 2011 Jestem początkującą użytkowniczką maxa i mam nastepujące pytanie. Jaką rozdzielczość najlepiej wybrać dla animacji, która będzie wyswietlana podczas pokazu na projektorze? NTSC d-1 , czy PAL -video? czy moze 800 na 600?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 25 Maj 2011 Share Napisano 25 Maj 2011 (edytowane) najlepiej natywna dla rzutnika, zazwyczaj 1280x720 jest OK, chyba ze ma to byc full hd 1920x1080 Edytowane 25 Maj 2011 przez KoMic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nataliaK Napisano 25 Maj 2011 Autor Share Napisano 25 Maj 2011 Wielkie dzięki!! Jeszcze jedno pytanie. Animację chcę wyrenderowac jako sekwencję w png. Słyszałam, że należy wtedy zaznaczyć opcję render to fields. Ale jak próbowałam, to rendery były nie ostre. To może lepiej nie zaznaczać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 25 Maj 2011 Share Napisano 25 Maj 2011 łyszałam, że należy wtedy zaznaczyć opcję render to fields. to cos zle slyszalas. Render to fields o ile sie nie myle ma cos wspolnego z renderowaniem interlaced. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 25 Maj 2011 Share Napisano 25 Maj 2011 ma cos wspolnego z renderowaniem interlaceddokładnie- dostaniesz powtórzone linie w każdej klatce. Jak nie masz tego w specyfikacji, a przyjmą mpg etc. to olej tylko ustaw odpowiednią ilość klatek - przy puszczaniu z kompa 30fps i nie ma sie specjalnie co wyginać. Natomiast jak renderujesz to polecam targe (tga z alpha), jakiekolwiek zmiany i zapis np. 1tys klatek w png po korektach w jakims sofcie do kompozycji to mordęga. odczyt zresztą też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...