cieply Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 Hej, nie wiem jak to nazwać i prosiłbym Was o pomoc, jak tego szukać. Mam materiał nadany na obiekt, sloty reflection, bump i diff są z bitmapami. Obiekt ma UVW Mapping. Chciałbym przenieść (wyrenderować) całą bitmapę nałożona na obiekt, żeby była płaska i móglbym na niej malować np. w photoshopie. Potem tą przerobioną nałozyc na obiekt spowrotem i później już tylko nanosić zmiany wg uznania. ciepły ; )
Hynol Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 Możesz wyrenderować UVW template - same koordynaty obiektu spod Unwrap UVW. Albo Render to Texture zrobić jeżeli chcesz mieć wyrenderowane bitmapy które już są nałożone. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się