Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

nie wiem jak to nazwać i prosiłbym Was o pomoc, jak tego szukać.

Mam materiał nadany na obiekt, sloty reflection, bump i diff są z bitmapami.

Obiekt ma UVW Mapping.

Chciałbym przenieść (wyrenderować) całą bitmapę nałożona na obiekt, żeby była płaska i móglbym na niej malować np. w photoshopie.

Potem tą przerobioną nałozyc na obiekt spowrotem i później już tylko nanosić zmiany wg uznania.

 

ciepły ; )

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 628
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz wyrenderować UVW template - same koordynaty obiektu spod Unwrap UVW. Albo Render to Texture zrobić jeżeli chcesz mieć wyrenderowane bitmapy które już są nałożone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności