Skocz do zawartości

Mrugający viewport


Godzil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Odkąd sięgam pamięcią mam problem z viewportem przy dużych, importowanych modelach. Sprawa wygląda tak:

 

beznazwy1al.jpg

 

Im większy model, tym bardziej vport miga na czarno w sposób jaki widać na obrazku. Wiem, że nie jest to tylko mój problem. Czy może ktoś zna rozwiązanie? Bo praca z dużymi modelami zaczyna być uciążliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

taki problem maja modele gdzie wystepuja niewielkiegrubosci miedzy trojkatami. dawno tego nie widzialem, moze, wlaczenie 'backface cull' z object properties pomoze?

mi tez pomaga, taka dziwna operacja. nakladam modyfikator 'edit poly', bardzo wazne ze to ma byc modyfikator z listy, a nie convert to poly. dopiero pozniej convert to poly

Edytowane przez KoMic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez zbyt małą głębie bitową z-mapy karta nie może się zdecydować które polygony są na pierwszym planie. Im większa scena, tym mniej precyzyjna staję się z-mapa.

 

Prawym na nazwę viewportu => Viewport clipping i baw się suwaczkami. Albo lepiej - pracuj w rzucie ortho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności