Godzil Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 Witam! Odkąd sięgam pamięcią mam problem z viewportem przy dużych, importowanych modelach. Sprawa wygląda tak: Im większy model, tym bardziej vport miga na czarno w sposób jaki widać na obrazku. Wiem, że nie jest to tylko mój problem. Czy może ktoś zna rozwiązanie? Bo praca z dużymi modelami zaczyna być uciążliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 (edytowane) taki problem maja modele gdzie wystepuja niewielkiegrubosci miedzy trojkatami. dawno tego nie widzialem, moze, wlaczenie 'backface cull' z object properties pomoze? mi tez pomaga, taka dziwna operacja. nakladam modyfikator 'edit poly', bardzo wazne ze to ma byc modyfikator z listy, a nie convert to poly. dopiero pozniej convert to poly Edytowane 7 Czerwiec 2011 przez KoMic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 Przez zbyt małą głębie bitową z-mapy karta nie może się zdecydować które polygony są na pierwszym planie. Im większa scena, tym mniej precyzyjna staję się z-mapa. Prawym na nazwę viewportu => Viewport clipping i baw się suwaczkami. Albo lepiej - pracuj w rzucie ortho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 7 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 7 Czerwiec 2011 Dzięki, spróbuję tymi metodami, dziś doraźnie pomogła mi zmiana skali budynku! :O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się