Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Odkąd sięgam pamięcią mam problem z viewportem przy dużych, importowanych modelach. Sprawa wygląda tak:

 

beznazwy1al.jpg

 

Im większy model, tym bardziej vport miga na czarno w sposób jaki widać na obrazku. Wiem, że nie jest to tylko mój problem. Czy może ktoś zna rozwiązanie? Bo praca z dużymi modelami zaczyna być uciążliwa.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 997
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

taki problem maja modele gdzie wystepuja niewielkiegrubosci miedzy trojkatami. dawno tego nie widzialem, moze, wlaczenie 'backface cull' z object properties pomoze?

mi tez pomaga, taka dziwna operacja. nakladam modyfikator 'edit poly', bardzo wazne ze to ma byc modyfikator z listy, a nie convert to poly. dopiero pozniej convert to poly

Edytowane przez KoMic

Napisano

Przez zbyt małą głębie bitową z-mapy karta nie może się zdecydować które polygony są na pierwszym planie. Im większa scena, tym mniej precyzyjna staję się z-mapa.

 

Prawym na nazwę viewportu => Viewport clipping i baw się suwaczkami. Albo lepiej - pracuj w rzucie ortho

Napisano
  • Autor

Dzięki, spróbuję tymi metodami, dziś doraźnie pomogła mi zmiana skali budynku! :O

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności