Napisano 7 Czerwiec 201113 l Witam! Odkąd sięgam pamięcią mam problem z viewportem przy dużych, importowanych modelach. Sprawa wygląda tak: Im większy model, tym bardziej vport miga na czarno w sposób jaki widać na obrazku. Wiem, że nie jest to tylko mój problem. Czy może ktoś zna rozwiązanie? Bo praca z dużymi modelami zaczyna być uciążliwa.
Napisano 7 Czerwiec 201113 l taki problem maja modele gdzie wystepuja niewielkiegrubosci miedzy trojkatami. dawno tego nie widzialem, moze, wlaczenie 'backface cull' z object properties pomoze? mi tez pomaga, taka dziwna operacja. nakladam modyfikator 'edit poly', bardzo wazne ze to ma byc modyfikator z listy, a nie convert to poly. dopiero pozniej convert to poly Edytowane 7 Czerwiec 201113 l przez KoMic
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Przez zbyt małą głębie bitową z-mapy karta nie może się zdecydować które polygony są na pierwszym planie. Im większa scena, tym mniej precyzyjna staję się z-mapa. Prawym na nazwę viewportu => Viewport clipping i baw się suwaczkami. Albo lepiej - pracuj w rzucie ortho
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Autor Dzięki, spróbuję tymi metodami, dziś doraźnie pomogła mi zmiana skali budynku! :O
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto