Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

j.w. czyli jak uzyskac efekt wypalonej trawy w poblizu obiektu np. drzewa..

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tworzysz materiał typu Blend: W slocie A dajesz materiał np zielonej trawy, a w slocie B materiał wypalonej, w slocie maski umieszczasz:

- najlepszym rozwiązaniem jest maska z mapy VrayDistanceTex (dostępnej od Vraya 2.0) i zaznaczasz obiekt drzewa, a następnie promień jaki ma obejmować"wypalona" trawa

- tworzysz maske np w PS i mapujesz na obiekt

 

Z VrayDirtem obawiam się że nie wyjdzie to najlepiej

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki.

 

niestety nie mam 2.0 wiesz jak to zrobic w adv 1.50 sp5.. ??

Napisano

W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material

Napisano

sprobowac mozesz z dirtem, sposob masz wyzej, dajesz material blend a jako maske vray dirta... tylko musisz pokombinowac z ustawieniami, moze wyjdzie...

 

pozdro

Napisano
  • Autor

m-z mógłbyś troche dokładniej opisać ten sposób w 1,5... bo nie wiem jak pozniej przypisać zeby tylko wyznaczone obiekty wypalaly ta trawe...

  Cytat
W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material

 

 

Quadysz.. probowalem tak jak poradziles tym dirtem ale dalej nic z tego nie wyszlo;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności