Napisano 10 Czerwiec 201113 l j.w. czyli jak uzyskac efekt wypalonej trawy w poblizu obiektu np. drzewa..
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Tworzysz materiał typu Blend: W slocie A dajesz materiał np zielonej trawy, a w slocie B materiał wypalonej, w slocie maski umieszczasz: - najlepszym rozwiązaniem jest maska z mapy VrayDistanceTex (dostępnej od Vraya 2.0) i zaznaczasz obiekt drzewa, a następnie promień jaki ma obejmować"wypalona" trawa - tworzysz maske np w PS i mapujesz na obiekt Z VrayDirtem obawiam się że nie wyjdzie to najlepiej Pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Autor Dzieki. niestety nie mam 2.0 wiesz jak to zrobic w adv 1.50 sp5.. ??
Napisano 10 Czerwiec 201113 l W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material
Napisano 11 Czerwiec 201113 l sprobowac mozesz z dirtem, sposob masz wyzej, dajesz material blend a jako maske vray dirta... tylko musisz pokombinowac z ustawieniami, moze wyjdzie... pozdro
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor m-z mógłbyś troche dokładniej opisać ten sposób w 1,5... bo nie wiem jak pozniej przypisać zeby tylko wyznaczone obiekty wypalaly ta trawe... Cytat W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material Quadysz.. probowalem tak jak poradziles tym dirtem ale dalej nic z tego nie wyszlo;/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto