Xwodred Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 j.w. czyli jak uzyskac efekt wypalonej trawy w poblizu obiektu np. drzewa..
m-z Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Tworzysz materiał typu Blend: W slocie A dajesz materiał np zielonej trawy, a w slocie B materiał wypalonej, w slocie maski umieszczasz: - najlepszym rozwiązaniem jest maska z mapy VrayDistanceTex (dostępnej od Vraya 2.0) i zaznaczasz obiekt drzewa, a następnie promień jaki ma obejmować"wypalona" trawa - tworzysz maske np w PS i mapujesz na obiekt Z VrayDirtem obawiam się że nie wyjdzie to najlepiej Pozdrawiam
Xwodred Napisano 10 Czerwiec 2011 Autor Napisano 10 Czerwiec 2011 Dzieki. niestety nie mam 2.0 wiesz jak to zrobic w adv 1.50 sp5.. ??
m-z Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material
Quadysz Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 sprobowac mozesz z dirtem, sposob masz wyzej, dajesz material blend a jako maske vray dirta... tylko musisz pokombinowac z ustawieniami, moze wyjdzie... pozdro
Xwodred Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 m-z mógłbyś troche dokładniej opisać ten sposób w 1,5... bo nie wiem jak pozniej przypisać zeby tylko wyznaczone obiekty wypalaly ta trawe... W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material Quadysz.. probowalem tak jak poradziles tym dirtem ale dalej nic z tego nie wyszlo;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się