Skocz do zawartości

Jak użyc vraydirt'a do efektu wypalonej trawy?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tworzysz materiał typu Blend: W slocie A dajesz materiał np zielonej trawy, a w slocie B materiał wypalonej, w slocie maski umieszczasz:

- najlepszym rozwiązaniem jest maska z mapy VrayDistanceTex (dostępnej od Vraya 2.0) i zaznaczasz obiekt drzewa, a następnie promień jaki ma obejmować"wypalona" trawa

- tworzysz maske np w PS i mapujesz na obiekt

 

Z VrayDirtem obawiam się że nie wyjdzie to najlepiej

 

Pozdrawiam

Napisano

W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material

Napisano

sprobowac mozesz z dirtem, sposob masz wyzej, dajesz material blend a jako maske vray dirta... tylko musisz pokombinowac z ustawieniami, moze wyjdzie...

 

pozdro

Napisano

m-z mógłbyś troche dokładniej opisać ten sposób w 1,5... bo nie wiem jak pozniej przypisać zeby tylko wyznaczone obiekty wypalaly ta trawe...

W 1.5 skusiłbym się jednak na namalowaniu tekstury (czarno-białej) w PS i użyciu jej jako maski dla Blend Material

 

 

Quadysz.. probowalem tak jak poradziles tym dirtem ale dalej nic z tego nie wyszlo;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności