Jump to content

4 kule (w rzedzie - na linach) - jedna uderza w pozostale i powoduje ruch ostatniej


max3ds

Recommended Posts

Mam nastepujacy problem jakie funkcje zastosowac w nastepujacej animacjii: sa 4 kule (jedna za druga - w rzedzie) powieszone na linkach. Nastepnie jedna z nich odchyla sie i po puszczeniu uderza w te pozostale , ale tak ze te dwie srodkowe sa nieruchome, a cala energia przechodzi na ta ostatnia, ktora po odchyleniu uderza ponownie w najblizsza kule (i tak na okraglo). aha musi byc wykorzystany Reactor. Czy ktos moglby mi w tym pomoc?

Link to comment
Share on other sites

Ale dlaczego musi być wykożystany reactor? Przecież to czysta animacja klasyczna, którą można zrobić w kilka sekund... potrzeba jak na mnie ok. 6 kluczy w pętli...

reatora możesz zaprzęgać do trudniejszych rzeczy...

Link to comment
Share on other sites

Prosta sprawa, trzeba uzyc rigid body collection i rope collection. Inna sprawa ze rzeczywiscie w reactorze nameczys sie wiecej niz przy animacji recznej. Pozatym po co na zaliczenie reactora dawac takie rzeczy do zrobienia??!!. To tak jakby kazac uczyc sie fizyki monekularnej nie wiedzac z czego sklada sie czasteczka wody:)Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem ze jak ogladalem mecz to Wy meczyliscie reactora:)Mam nadzieje ze sie udalo bo reactor to czasem dziwne zwierze. Zaraz po fascynacji nim przychodzi czasem rozczarowanie zwlaszcza gdy trzeba zrobic cos zalozonego z gory do celow komercyjnych.Pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy