Skocz do zawartości

4 kule (w rzedzie - na linach) - jedna uderza w pozostale i powoduje ruch ostatniej


max3ds

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nastepujacy problem jakie funkcje zastosowac w nastepujacej animacjii: sa 4 kule (jedna za druga - w rzedzie) powieszone na linkach. Nastepnie jedna z nich odchyla sie i po puszczeniu uderza w te pozostale , ale tak ze te dwie srodkowe sa nieruchome, a cala energia przechodzi na ta ostatnia, ktora po odchyleniu uderza ponownie w najblizsza kule (i tak na okraglo). aha musi byc wykorzystany Reactor. Czy ktos moglby mi w tym pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Prosta sprawa, trzeba uzyc rigid body collection i rope collection. Inna sprawa ze rzeczywiscie w reactorze nameczys sie wiecej niz przy animacji recznej. Pozatym po co na zaliczenie reactora dawac takie rzeczy do zrobienia??!!. To tak jakby kazac uczyc sie fizyki monekularnej nie wiedzac z czego sklada sie czasteczka wody:)Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze jak ogladalem mecz to Wy meczyliscie reactora:)Mam nadzieje ze sie udalo bo reactor to czasem dziwne zwierze. Zaraz po fascynacji nim przychodzi czasem rozczarowanie zwlaszcza gdy trzeba zrobic cos zalozonego z gory do celow komercyjnych.Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności