adek Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 Na blogu MaxStation w Area Autodesk pojawił się, krótki wpis z kategorii "Tips and Tricks" dotyczący odzyskiwania uszkodzonych plików max'a. Dla niektórych użytkowników na pewno te funkcje są bardzo dobrze znane, ale co jakiś czas na forum pojawiają się pytania z tym związane. Warto przeczytać i pamięć o funkcjac autobackupu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1827
Sjon Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 Warto przeczytać i pamięć o funkcjac autobackupu. - chyba warto to poprawić:)
Godzil Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 Ostatnio wyłapuję sporo takich literówek ;) I ostatnio też MAX stosunkowo często niszczy mi pliki. Żenada jak za te cenę... Powoli myślę o przerzuceniu się na inny soft bo autobackup to trochę obchodzenie problemu na około a nie eliminowanie go.
adek Napisano 12 Czerwiec 2011 Autor Napisano 12 Czerwiec 2011 Dzięki! Poprawione literówki. Eh... pisanie newsów w trasie na małym ekranie nie jest jednak wygodne.
KoMic Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 lol, to powinno byc jako pkt1, kazdego tuta i kazdego kursu. imo wazniejsze niz umiejetnosc modelowania, texturowania, animacji i czego kolwiek innego: ], ehhh gdybym mial ssd, to trzaskalbym 30 plikow co 2 min: ]. niestety przy duzych scenach troche wkurzajace. maxy jakie sa takie sa, autobackup sie przydaje, chocby nawet samemu mozna cos spiepszyc,. usunac jakis element czy cokolwiek. dla mnie jest to rewelacyjna funkcjonalnosc. kozystam stety niestety czesto i gesto: ]
Mir7 Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 @KoMic po co dysk ssd, wystarczy stworzyć ramdisk (który jest o wiele szybszy od najlepszych ssd i ma dożywotnią gwarancje:) ) i scena zajmująca 200MB zapisuje się ułamek sekundy. Dotyczy systemów 64bit, bo na 32bit to nie ma sensu.
Mir7 Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 @KoMic tutaj porównanie prędkości ssd kontra ramdisk: http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2163675
MayhemTPC Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Pewnie kazdy to wie, ale pliki zapisane w OpenGL moga sie nie otwierac w D3D, sam mialem zagwozdke, ze pelno plikow popsutych, a po ustawieniu spowrotem na OGL znow sie otwieraja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się