Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Szukam grafika 3d, który wykonał by modele:

- 2 samochodów,

- 3 broni,

- Postaci Zombie w raz z 4 animacjami (chodzenie, idle, atak, wstawanie z ziemi)

- envrio do lokacji (na priva dam wiecej infa)

 

Gre opisze krotko: car Deathmatch na iOS (iPhone 4, iPad, iPad 2) przy użyciu UDKM (Unreal Engine). Gre mam już praktycznie gotową, dla zainteresowanych mogę posłać builda wersji PC.

Ficzery:

- Arena na której rozgrywa się walka - klimat pustynny postapo ala Rage od ID,

- Na arenie inne samochody z którymi się walczy i zdobywa punkty,

- Na arenie spawnuja sie zombiaki, które przeszkadzają w rozgrywce + można je zabijać za co dostaję się punkty,

- Zabijanie zombiaków = fun, jest ragdoll, fajnie się kładą,

- 3 bronie porozrzucane na lokacji: sniper-rail, minigun, rakieta,

- System combosow, za które zdobywa się wiecej punktów + jest fajna dynamiczna scenka gdy danego combosa się uda odpalić,

- Tutoriale w in-game,

- Za zabijanie zombiaków dostajemy punkty, dzięki którym możemy upgradeować nasz samochód (przyspieszenie, ręczny, damage, armor etc - zmiennych jest sporo),

- Fizyka samochodu z Unrela'a, więc jeździ się bardzo fajnie jak na iOS,

- AI przeciwników i zombich nie jest złe

- Menu z placeholderowym hudem zaimplementowane,

- W grze chodzi o Hi-Score, Twój wynik się liczy. Wynik zależny jest od skilla - jak długo przetrwasz na arenie, ile zombie zabijesz, ile combosów zrobisz, ile innych samochodów zabijesz - jest globalna tabela wyników przez Game Center

- NIE ZAIMPLEMENTOWANE: Multiplayer przez Game Center - chciałbym to zaimplementować, tak by można było pograc sobie ze znajomym for fun.

 

Generalnie wszystkie potrzebne ficzery są, jest fun z gry na iPadzie.

 

Kogo szukam?

- Kogoś kto czai klimat postapo,

- Kogoś kto potrafi robić bardzo dobre modele low poly (auto: 7k tri, zombie 500-1000 tri, teksturki 512x512),

- Kogoś kto ma czas :)

 

Co mogę zaoferować?

- Odpowiedzialność za całość grafiki 3d - jeśli styl graficzny (postapo) Ci nie pasuje, można to zmienić,

- Jedyna osoba która pracuje nad tym projektem to ja więc jak grę się skończy łatwo będzie się dogadać co do wynagrodzenia,

- Projekt gry w folio,

 

Jaki mam plan?

Znaleźć grafika 3d -> podpiąć grafikę 3d -> znaleźć grafika 2d -> podmienic placeholdery w hudzie/menu -> wydać grę 'za pomocą' wydawcy, nie samemu -> zająć się kolejnym projektem.

 

Jak ktoś jest zainteresowany proszę pisać na maila: andrzejkoloska(_at)gmail.com w raz z jakims foliem.

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez intoxicate
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

temat jest nadal aktualny. Dodam trochę więcej informacji. Rozmawiałem z paroma wydawcami i jest parę podejść do tematu wydawania: można grę komuś sprzedać i mieć wciąż 50% z zysków, w takim wypadku dla grafika wyszło by koło 4-5k na łapę, można grę oddać wydawcy (przykładowo wydawca dla którego pracuję) i podzielić się zyskami, bądź grę sprzedać. Jak ktoś chce się bawić w własne wydawanie - można też wydać samemu (inwestycja 200$), dla mnie najlepszym rozwiązaniem będzie sprzedanie gry wydawcy, ale otrzymanie za to również revenue rzędu 30-50%.

 

Generalnie mam coraz więcej prototypo-gier, gdzie po prostu brakuje mi grafiki. Z ogłoszenia zgłosiła się tylko jedna osoba, która już pracuje nad jednym projektem, przydało by się takich osób więcej.

 

Projekty robię sam i robię je by po prostu dorobić, folio i tak już mam zapełnione. Temat jest dla tych, którzy chcą zacząć wrzucać coś sobię do folia i nie będzie to mmorpg albo jakieś duże fpp, tylko proste gry 3d na urządzenia mobilne (Gdzie mimo wszystko nie ma ograniczeń z mobile - sceny mogą pomieścić 40k tri), temat jest również dla tych, którzy chcą po prostu dorobić sobie jakiegoś grosza.

 

Nie jestem ambitną osobą, robię swoje i przydało by się mieć paru grafików, którzy też robili by swoje. Czym wyróżnia się to ogłoszenie od innych? Tym, że jesteśmy w stanie skończyć projekty w ciągu 1-2 miesiąca, jeśli znajdzie się grafik, który ma czas. Tym, że tu nie ma gadania w stylu "może być kasa", kasa będzie to zależy już od nas w jaki sposób do tego podejdziemy, kontakty z wydawcami mam już ogarnięte, trza tylko wysłać coś konkretnego bez placeholderów. Nikomu nie oferuję kupy złota, sławy i innych tego typu rzeczy.

 

Jak ktoś chciałby więcej informacji - piszcie, przydało by się kogoś więcej nakłonić bo dobrych gier 3d na AppStore jest mało i jeszcze jest miejsce na coś nowego. Im dłużej się zwleka tym więcej konkurencja zrobi.

 

//dalem po screenie z 2 projektow ktore aktualnie sa robione powolutku

 

//dodatkowo lista prototypów jakie mam - bold = zajęte, gdzie już grafik jest:

- Core Flight, endless w którym to lecimy do jądra ziemi i omijamy przeszkody,

- Car Deathmath,

- Kulka z fizyką która poruszasz ruchami iPhone'a. Musisz uciekać przez przeszkodami (widok top-down),

- Tor przeszkód samochodem. Klimat ala Mario/Klocki lego, gdzie masz trasy, na których są przeszkody, musisz je umiejętnie omijać/zwalniać by dojechać do końca trasy (widok top-down)

- Top-Down Shooter, gdzie wcielasz się w postać do której pędzi masa mutantów/zombiaków, musisz jak najdłużej wytrwać przy życiu, duże lokacje, sporo broni, gra akcji,

- Dungeone Hack&Slash, mikro wersja Diablo w 3d, gdzie schodzisz po prostu coraz niżej, masz coraz cięższych przeciwników, nowe bronie etc - baaaardzo orkojone diablo,

- Fpp survival, podobne do top-down shootera, ale z widoku fpp,

Edytowane przez intoxicate
Napisano

Przepraszam za kolejnego posta, ale jak widac paru grafikow sie zglosilo (fajnie:)) zostaly 3 projekty, jeszcze potrzeba 3 grafikow, wiec jak komus taki projekt interesuje prosze pisac.

 

Jak juz troche rozbujaja sie graficznie te projekty zaloze jakis watek z nimi wszystkimi byscie mogli zobaczyc co tam ludzie wydziubali i byscie sie przekonali ze jednak mozna sobie na spokojnie dziubac. Pozdr!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności