Napisano 20 Czerwiec 201113 l Witam wszystkich! Od razu mówię, że nie zajmuję się zbyt wiele grafiką i większość to dla mnie czarna magia. Ja natomiast zajmuję się programowaniem i jak się zapewne domyślacie importuję modele z 3dsmaxa. Modele wczytuję zwykłym DirectX'em i żeby nie komplikować sobie zbytnio sprawy używam wbudowanego parsera plików *.x. Wadą tego formatu jest to, że materiał w nim jest opisany jako kilka kolorków, więc rzadko kiedy ma coś wspólnego z tym, co widzę w 3dsmaxie. Natomiast bardzo dobrze działa importowanie teksturek (muszę nałożyć Bitmap i wtedy wszystko ładnie współpracuje). Teraz rodzi się pytanie. Załóżmy, że mam kulkę, nakładam na nią jakiś materiał (ale nie używając bitmap) i pytanie brzmi: Czy mogę w jakiś sposób wyeksportować ten materiał do teksturki? Oczywiście wiem, że niektóre swoje cechy straci, ale myślę, że nie będą mi one potrzebne... Pozdrawiam, Wronq!
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Jeżeli Render Map to to samo, co Render to Texture, to tak. Wielkie dzięki za tak szybką odpowiedź!
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Nie zupełnie. (choć mogę się mylić) Render map rysuje pojedynczą teksturę wybranej mapy. Natomiast Render to texture potrafi trochę więcej. Ale przetestuj, pobaw się i sam wybierz :)
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Heh, render map jest faktycznie zgodny z tematem, ale mi w tym wypadku chodzi o render to texture. I tak wielkie dzięki ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto