Napisano 24 Czerwiec 201113 l Cześć mam takie pytanie... załóżmy jest sobie bardzo wierny model 3D, z świetną szczegółową teksturą, wyrenderowany np. w... niech będzie 3DS MAX. Importuję go np. do Unreal Engine, i tu pytanie: jak się zmieni model? Inaczej, czy kiedy ten model 3D będzie renderował Unreal Engine(a nie 3DS MAX) to czy jego wygląd może się zmienić(stracić na szczegółach, teksturze)?
Napisano 22 Lipiec 201113 l Wpierw sprostujmy... 3DSMax nie renderuje .. to program do tworzenia obiektów ,animacji itp. a renderują silniki renderujące jak VRay, Indigo, YafaRay itp. Model po wrzuceniu do Unreal Engine straci na jakości względem tego wyrenderowanego w program do renderingu gdyż 1) Unreal Engine nie pociągnie tyle polygonów co taki 3DSMax ponieważ to silnik do gier. 2)Modele w grach to LowPoly czyli o małej ilości Polygonów za to wspierane są teksturami imitującymi szczegółowość jak normal mapy. 3)Unreal Engine generuje grafikę w czasie rzeczywistym i nie przeprowadza skomplikowanych obliczeń (np fizycznych jak rendery ubiasowe ) Odpowiedź na to pytanie to Tak i Nie dlatego bo w Unreal Engine można stworzyć piękną klimatyczną grafikę ale ograniczoną sprawami technicznymi względem renderowanej nie w czasie rzeczywistym.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto