Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć mam takie pytanie... załóżmy jest sobie bardzo wierny model 3D, z świetną szczegółową teksturą, wyrenderowany np. w... niech będzie 3DS MAX. Importuję go np. do Unreal Engine, i tu pytanie: jak się zmieni model? Inaczej, czy kiedy ten model 3D będzie renderował Unreal Engine(a nie 3DS MAX) to czy jego wygląd może się zmienić(stracić na szczegółach, teksturze)?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wpierw sprostujmy... 3DSMax nie renderuje .. to program do tworzenia obiektów ,animacji itp. a renderują silniki renderujące jak VRay, Indigo, YafaRay itp. Model po wrzuceniu do Unreal Engine straci na jakości względem tego wyrenderowanego w program do renderingu gdyż

1) Unreal Engine nie pociągnie tyle polygonów co taki 3DSMax ponieważ to silnik do gier.

2)Modele w grach to LowPoly czyli o małej ilości Polygonów za to wspierane są teksturami imitującymi szczegółowość jak normal mapy.

3)Unreal Engine generuje grafikę w czasie rzeczywistym i nie przeprowadza skomplikowanych obliczeń (np fizycznych jak rendery ubiasowe )

 

Odpowiedź na to pytanie to Tak i Nie dlatego bo w Unreal Engine można stworzyć piękną klimatyczną grafikę ale ograniczoną sprawami technicznymi względem renderowanej nie w czasie rzeczywistym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności