andre_v Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 Witam, Prawie skończyłem swój pierwszy model auta, chciałem sprawdzić jak to wszystko wygląda więc zabrałem się za rendering. Zabrałem to za dużo powiedziane bo szczerze nie mam o nim zielonego pojęcia. Poczytałem na temat ustawień w V-Rayu, tworzeniu sceny, ustawieniu oświetlenia, sprawdziłem różne tutoriale itd. Bez skutku. Każdy render, niezależnie od ustawień w V-rayu, które miały być "świetne" - jest beznadziejny. Nie ważne jak ustawie światła, czy będzie jedno czy 10 efekt jest ten sam. No może czasami wygląda to gorzej niż wcześniej. Znalazłem tutorial o zastosowaniu HDRI - dno. Siedzę nad tym od kilku godzin, i mam ochotę zrobić coś złego z monitorem nie chodzi mi o stworzenie jakiejś świetnej, super realistycznie wyglądającej sceny tylko coś powiedzmy akceptowalnego.. Część materiałów zrobiłem samemu, część znalazłem i poprawiłem tak aby mi pasowało. Dotychczasowy najlepszy efekt: http://zapodaj.net/385b6aea0880.png.html Wiem, że materiał na szybach to pomyłka i cały model jakością nie grzeszy ale nie traktuje tego za nic więcej niż próbę nauczenia się podstaw. Jeśli moglibyście to pokierujcie mnie chociaż odrobinę od czego zacząć. Mam oteksturowany model. Co dalej? Ustawień z V-Ray'a nie wstawiam bo jakich nie użyję efekt i tak jest beznadziejny. Różnica to czas renderingu. Na forum w dziale 'WIP' widziałem dziesiątki renderów gdzie użyto może i nawet jednego światła i efekt był świetny. Nie wydaje mi się aby było to coś szczególnie skomplikowanego ale ja do tego dojść nie potrafię. Metoda setki prób i błędów się nie spisała. W internecie ciężko znaleźć jakieś kompleksowe porady. A wszystko czego próbowałem podążając krok po kroku i tak nic nie dało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się