cR00T Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 Dziwna sprawa, chcę sobie zrobić poruszającą się kamerę po scenie zrobionej ze zdjęcia.... do uv na obiektach używam "camera map binding(WSM)" która jest podłączona do kamery... i teraz do renderowania używam drugiej kamery by móc poruszać się po scenie... i czym niżej mam tą kamerę tym większe mam przekłamanie hmm macie pomysł co może być nie tak Do rendera używam "Scanline Renderer" na vray mam to samo
cR00T Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 hmm z braku pomocy wklejam kolejne spostrzeżenia, dziwny efekt gdy kamerę zbliża się do powierzchni zdaję się jakby kamera imitowała światło albo powierzchnia odbijała jakieś oświetleni mimo tego że specular jest na 0 a self ilumi... na 100 help:)
cR00T Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 znalazłem rozwiązanie problemu, dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam wszystkich pomocnych:) i nie tylko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się