Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dziwna sprawa, chcę sobie zrobić poruszającą się kamerę po scenie zrobionej ze zdjęcia.... do uv na obiektach używam "camera map binding(WSM)" która jest podłączona do kamery... i teraz do renderowania używam drugiej kamery by móc poruszać się po scenie... i czym niżej mam tą kamerę tym większe mam przekłamanie hmm macie pomysł co może być nie tak

 

Do rendera używam "Scanline Renderer" na vray mam to samo

 

1p.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hmm z braku pomocy wklejam kolejne spostrzeżenia, dziwny efekt gdy kamerę zbliża się do powierzchni zdaję się jakby kamera imitowała światło albo powierzchnia odbijała jakieś oświetleni mimo tego że specular jest na 0 a self ilumi... na 100

 

3p.jpg

4p.jpg

2p.jpg

 

help:)

Napisano
  • Autor

znalazłem rozwiązanie problemu, dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam wszystkich pomocnych:) i nie tylko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności