Napisano 19 Lipiec 201113 l Dziwna sprawa, chcę sobie zrobić poruszającą się kamerę po scenie zrobionej ze zdjęcia.... do uv na obiektach używam "camera map binding(WSM)" która jest podłączona do kamery... i teraz do renderowania używam drugiej kamery by móc poruszać się po scenie... i czym niżej mam tą kamerę tym większe mam przekłamanie hmm macie pomysł co może być nie tak Do rendera używam "Scanline Renderer" na vray mam to samo
Napisano 20 Lipiec 201113 l Autor hmm z braku pomocy wklejam kolejne spostrzeżenia, dziwny efekt gdy kamerę zbliża się do powierzchni zdaję się jakby kamera imitowała światło albo powierzchnia odbijała jakieś oświetleni mimo tego że specular jest na 0 a self ilumi... na 100 help:)
Napisano 20 Lipiec 201113 l Autor znalazłem rozwiązanie problemu, dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam wszystkich pomocnych:) i nie tylko
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto