Skocz do zawartości

[3dmax] przekłamanie


Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sprawa, chcę sobie zrobić poruszającą się kamerę po scenie zrobionej ze zdjęcia.... do uv na obiektach używam "camera map binding(WSM)" która jest podłączona do kamery... i teraz do renderowania używam drugiej kamery by móc poruszać się po scenie... i czym niżej mam tą kamerę tym większe mam przekłamanie hmm macie pomysł co może być nie tak

 

Do rendera używam "Scanline Renderer" na vray mam to samo

 

1p.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm z braku pomocy wklejam kolejne spostrzeżenia, dziwny efekt gdy kamerę zbliża się do powierzchni zdaję się jakby kamera imitowała światło albo powierzchnia odbijała jakieś oświetleni mimo tego że specular jest na 0 a self ilumi... na 100

 

3p.jpg

4p.jpg

2p.jpg

 

help:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności