cucsoniuss Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 Chodzi mi o cos takiego że jeżeli byśmy rozmieścili cząsteczki na jakimś obiekcie i dali np. checker-a do diffuse w materiale to powstałe na powierzchni czasteczki były w kolorach szachownicy. Widziałem kiedyś coś takeigo do blendera, lecz nie wiem jak to jest w maxie :(
cucsoniuss Napisano 21 Lipiec 2011 Autor Napisano 21 Lipiec 2011 ok znalazłem http://www.scriptspot.com/bobo/mxs5/pflow/pflow__inherit_UV.htm dla potomnych :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się