Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 669
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to chyba łatwiej będzie animacje na UVce na jakiejś poruszającej się siatce zrobić. Filtrami robisz takie połączenia i maską jakąkolwiek działasz z animacją - efekt powinien w takim kadrze wyglądać fajnie, a ilość pracy minimalna. Jeden minus, ze siatka ma dwa wymiary ale odpowiadałaby tej z przykładu.

Napisano
  • Autor

Dzieki, a zeby tak jasniej troche?

nie mam za duzo doswiadczenia w abstrakcyjnych grafikach a musze jakos wybrnac z sytuacji : )

Napisano
  • Autor

i jeszcze jedno pytanie, dlaczego czasteczek ktore utworzylem nie moge przekonwertowac do poly?

Napisano
i jeszcze jedno pytanie, dlaczego czasteczek ktore utworzylem nie moge przekonwertowac do poly?

Musisz stworzyć Meshera i podpiąć pod niego PF. Jest w Create>Geometry>Compound Objects>Mesher

Napisano
  • Autor

Dzięki, ulatwia zycie : )

jezeli chodzi o grafike to postawilem tym razem na photoshopa, chyba tak szybciej bedzie

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności