Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

to chyba łatwiej będzie animacje na UVce na jakiejś poruszającej się siatce zrobić. Filtrami robisz takie połączenia i maską jakąkolwiek działasz z animacją - efekt powinien w takim kadrze wyglądać fajnie, a ilość pracy minimalna. Jeden minus, ze siatka ma dwa wymiary ale odpowiadałaby tej z przykładu.

Napisano
i jeszcze jedno pytanie, dlaczego czasteczek ktore utworzylem nie moge przekonwertowac do poly?

Musisz stworzyć Meshera i podpiąć pod niego PF. Jest w Create>Geometry>Compound Objects>Mesher




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności