berez123 Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 Witam Mecze sie z jednym problemem, mianowicie chcialbym polaczyc w przypadkowy sposob czasteczki wyprodukowane przy pomocy PF Source. Oczekiwany efekt jak na zalaczonym zdjeciu. Macie jakies pomysly? http://imageshack.us/photo/my-images/6/73920498.jpg/
olaf Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 to chyba łatwiej będzie animacje na UVce na jakiejś poruszającej się siatce zrobić. Filtrami robisz takie połączenia i maską jakąkolwiek działasz z animacją - efekt powinien w takim kadrze wyglądać fajnie, a ilość pracy minimalna. Jeden minus, ze siatka ma dwa wymiary ale odpowiadałaby tej z przykładu.
berez123 Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 Dzieki, a zeby tak jasniej troche? nie mam za duzo doswiadczenia w abstrakcyjnych grafikach a musze jakos wybrnac z sytuacji : )
berez123 Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 i jeszcze jedno pytanie, dlaczego czasteczek ktore utworzylem nie moge przekonwertowac do poly?
Grave Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 i jeszcze jedno pytanie, dlaczego czasteczek ktore utworzylem nie moge przekonwertowac do poly? Musisz stworzyć Meshera i podpiąć pod niego PF. Jest w Create>Geometry>Compound Objects>Mesher
berez123 Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 Dzięki, ulatwia zycie : ) jezeli chodzi o grafike to postawilem tym razem na photoshopa, chyba tak szybciej bedzie
Rekomendowane odpowiedzi