viater Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 (edytowane) Witojcie, Robię rigg postaci zbliżony do bipeda z Maxa. Uważam że jest genialny. Chciałbym móc zmieniać możliwość animacji kończyn za pomocą IK i FK. Wygodny sposób zastosowania tego na sliderach zastosowałem z tego tutoriala: ftp://ftp.newtek.com/multimedia/movies/LW_9/Layout_IKFKBlend.mov Jednak pan nie uwzględnia tam opcji, gdy dłonie i stopy są przyparentowane gdzie indziej niż do bliższych kości kończyn. U mnie stopy są przyparentowane bezpośrednio do obiektu, a dłonie do Root Bone (CoG- jak kto woli). Próbowałem pokombinować podglądając ten tutorial, ale jakoś mi nie idzie. Może to z IK nie współpracować: ftp://ftp.newtek.com/multimedia/movies/LW_9/Layout_DynamicParent.mov Co bym chciał Uzyskać? Dołożony slider ,w ktrórym "0" oznacza rękę (Hand_Trans) jest dzieckiem Roota, a "100", gdy jest dzieckiem Forearm2. Może ktoś ma pomysł jak to zrobić bez pluginów? Dodam że parenter z motion option też się nie spisał. Edytowane 27 Lipiec 2011 przez viater
qbaqbaMAX3D Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 hej Maciek mysle, ze to pytanie wykracza poza to forum. Masz konto na NT lub CGSociety? jak go tam nie masz to mogę zadać w Twoim imieniu. \ Ale po weekendzie!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się