Gość Mosillo Napisano 31 Lipiec 2011 Share Napisano 31 Lipiec 2011 No więc zacząłem moją przygodę z programami do grafiki, modelaowania, animacji od Blendera 2.58 i mam problem z oteksturowaniem cuba mianowicie kiedy w zakladce texture dodaję nowy obraz to i tak nie nakłada się on na moją bryłę. Myślę ,że wszystko robie zgodnie z planem texture>type>image or movie>open>dana tekstura... i nic nie idzie... pomocy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 31 Lipiec 2011 Share Napisano 31 Lipiec 2011 teksturę musisz wrzucić w UV edytorze, jeśli wcześniej ją wgrałeś (a właśnie ją wgrałeś) to w UV edytorze wybierz ją sobie - przy opcji NEW z plusem masz ikonke, kliknij na nią i wybierz swoja texture. To wszystko musisz zrobić w trybie edycji, przy wciśniętym TAB, kiedy widoczna jest mapa UV. Czyli zaznaczasz obiekt, wciskasz TAB i dopiero wtedy wybierasz texture (+ NEW) w UV edytorze. Pokombinuj jeszcze z ALT+z, żeby ją zobaczyć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Mosillo Napisano 31 Lipiec 2011 Share Napisano 31 Lipiec 2011 O dzięki już zrobione. Teraz mam nastepny problem bo mianowicie jezeli chce nalozyc texture na pierwszego cuba ,ktory jest odrazu po otworzeniu blendera to wszysto ok ,ale kiedy tworze drugiego cuba to juz nie mam opcji aby go otexturowac ;/ -ok juz rozwiazalem ten problem tzn musialem stworzyc nowy "material"... sory ale to moja pierwsza praca z programem tego typu ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi