Jump to content

Blender - teksturowanie


Mosillo
 Share

Recommended Posts

No więc zacząłem moją przygodę z programami do grafiki, modelaowania, animacji od Blendera 2.58 i mam problem z oteksturowaniem cuba mianowicie kiedy w zakladce texture dodaję nowy obraz to i tak nie nakłada się on na moją bryłę. Myślę ,że wszystko robie zgodnie z planem texture>type>image or movie>open>dana tekstura... i nic nie idzie... pomocy :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Chrupek3D

teksturę musisz wrzucić w UV edytorze, jeśli wcześniej ją wgrałeś (a właśnie ją wgrałeś) to w UV edytorze wybierz ją sobie - przy opcji NEW z plusem masz ikonke, kliknij na nią i wybierz swoja texture. To wszystko musisz zrobić w trybie edycji, przy wciśniętym TAB, kiedy widoczna jest mapa UV. Czyli zaznaczasz obiekt, wciskasz TAB i dopiero wtedy wybierasz texture (+ NEW) w UV edytorze.

Pokombinuj jeszcze z ALT+z, żeby ją zobaczyć ;)

Link to comment
Share on other sites

O dzięki już zrobione. Teraz mam nastepny problem bo mianowicie jezeli chce nalozyc texture na pierwszego cuba ,ktory jest odrazu po otworzeniu blendera to wszysto ok ,ale kiedy tworze drugiego cuba to juz nie mam opcji aby go otexturowac ;/

 

-ok juz rozwiazalem ten problem tzn musialem stworzyc nowy "material"... sory ale to moja pierwsza praca z programem tego typu ;/

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy