Prescot Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Witam, mam taki problem że w Unvrap UVW (3ds max) kiedy przemieszczam jakiś polygon z jednego miejsca na drugi to między tymi miejscami tworzą się kreski przeciągania. To samo przy rotacji
Dagonet, Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Przypuszczam o co chodzi ale wrzuć jeszcze screena dla pewności
Krzyk Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Świetny timing. Właśnie wpadłem na forum pytać dokładnie o to samo. Przy przesunięciu jednego polygonu rozciąga się sąsiedni. Jak tu zrobić by każdy polygon jednej płaszczyzny (face) był oddzielny?
mirach Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 zaznacz poligon w okienku unwrapa i Detach
mirach Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Przyznam sie ze mi sie ciagle myli Break z Detachem tam, robia w zasadzie podobne efekty
Krzyk Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Rzeczywiście działa jeden po jednym. Dzięki wielkie. Ale da się może oddzielić wszystkie na raz od siebie ? Czy takich cudów to nie ma ? :D
Hynol Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Z poziomu vertexów w edit poly zaznacz wszystkie vertexy daj break. Potem je zwelduj z małym tresholdem. Teraz unwrap UVW i masz wszystkie fejsy rozbite na elementy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się