Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam taki problem że w Unvrap UVW (3ds max) kiedy przemieszczam jakiś polygon z jednego miejsca na drugi to między tymi miejscami tworzą się kreski przeciągania. To samo przy rotacji

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetny timing. Właśnie wpadłem na forum pytać dokładnie o to samo.

 

Przy przesunięciu jednego polygonu rozciąga się sąsiedni. Jak tu zrobić by każdy polygon jednej płaszczyzny (face) był oddzielny?

Napisano

Rzeczywiście działa jeden po jednym. Dzięki wielkie.

 

Ale da się może oddzielić wszystkie na raz od siebie ? Czy takich cudów to nie ma ? :D

Napisano

Z poziomu vertexów w edit poly zaznacz wszystkie vertexy daj break. Potem je zwelduj z małym tresholdem. Teraz unwrap UVW i masz wszystkie fejsy rozbite na elementy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności