Napisano 23 Sierpień 201113 l Witam, mam taki problem że w Unvrap UVW (3ds max) kiedy przemieszczam jakiś polygon z jednego miejsca na drugi to między tymi miejscami tworzą się kreski przeciągania. To samo przy rotacji
Napisano 24 Sierpień 201113 l Świetny timing. Właśnie wpadłem na forum pytać dokładnie o to samo. Przy przesunięciu jednego polygonu rozciąga się sąsiedni. Jak tu zrobić by każdy polygon jednej płaszczyzny (face) był oddzielny?
Napisano 24 Sierpień 201113 l Przyznam sie ze mi sie ciagle myli Break z Detachem tam, robia w zasadzie podobne efekty
Napisano 24 Sierpień 201113 l Rzeczywiście działa jeden po jednym. Dzięki wielkie. Ale da się może oddzielić wszystkie na raz od siebie ? Czy takich cudów to nie ma ? :D
Napisano 24 Sierpień 201113 l Z poziomu vertexów w edit poly zaznacz wszystkie vertexy daj break. Potem je zwelduj z małym tresholdem. Teraz unwrap UVW i masz wszystkie fejsy rozbite na elementy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto