Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problem że w Unvrap UVW (3ds max) kiedy przemieszczam jakiś polygon z jednego miejsca na drugi to między tymi miejscami tworzą się kreski przeciągania. To samo przy rotacji

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetny timing. Właśnie wpadłem na forum pytać dokładnie o to samo.

 

Przy przesunięciu jednego polygonu rozciąga się sąsiedni. Jak tu zrobić by każdy polygon jednej płaszczyzny (face) był oddzielny?

Napisano

Przyznam sie ze mi sie ciagle myli Break z Detachem tam, robia w zasadzie podobne efekty

Napisano

Rzeczywiście działa jeden po jednym. Dzięki wielkie.

 

Ale da się może oddzielić wszystkie na raz od siebie ? Czy takich cudów to nie ma ? :D

Napisano

Z poziomu vertexów w edit poly zaznacz wszystkie vertexy daj break. Potem je zwelduj z małym tresholdem. Teraz unwrap UVW i masz wszystkie fejsy rozbite na elementy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności