SCORPI Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 Jak w max sripcie odczytywac położenia węzłów w w splajnie?
lechoo Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 O ile wiem nie jest to mozliwe, az sie prosi o dopisanie rozszerzenia do max scriptu :)
lechoo Napisano 3 Lipiec 2004 Napisano 3 Lipiec 2004 Sorki, niechcacy wprowadzilem Cie w blad,nie wiem czemu myslalem ze chodzi Ci o nurbsowe splajny z ktorymi jest sporo problemow. W zwyklych splajnach oczywiscie da sie to zrobic. getKnotPoint $nazwa nr_Splajna nr_wezla Ewentualnie jesli przypiszesz splajnowi kontroler animateVertex $nazwa #all to mozesz odczytac pozycje w ten sposob. print $nazwa.Spline_1___InVec_1 print $nazwa.Spline_1___Vertex_1 print $nazwa.Spline_1___OutVec_1 [Wyedytowany dnia 3-7-2004 > lechoo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się