Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O ile wiem nie jest to mozliwe, az sie prosi o dopisanie rozszerzenia do max scriptu :)

Napisano

Sorki, niechcacy wprowadzilem Cie w blad,nie wiem czemu myslalem ze chodzi Ci o nurbsowe splajny z ktorymi jest sporo problemow. W zwyklych splajnach oczywiscie da sie to zrobic.

 

getKnotPoint $nazwa nr_Splajna nr_wezla

 

Ewentualnie jesli przypiszesz splajnowi kontroler

 

animateVertex $nazwa #all

 

to mozesz odczytac pozycje w ten sposob.

 

print $nazwa.Spline_1___InVec_1

print $nazwa.Spline_1___Vertex_1

print $nazwa.Spline_1___OutVec_1

 

[Wyedytowany dnia 3-7-2004 > lechoo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności