hunterkill Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 Siemaka Mam taki mały problem z udk , podczas instalacji (a właściwie to na jej koniec) Win wywala mi błąd związany z kernel32.dll a jak uruchamiam udk to taki sam błąd mi się pokazuje . Już wcześniej miałem na kompie Unreal ale nie sprawiał żadnych problemów PS: Wiem że wujek google wie wszystko i pytam go o rozwiązanie , ale może któryś z was miał podobny problem .
1nS Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Damn, co to za Windows? kernel32.dll to mocno zakorzeniona biblioteka, ale może VCRedist i DX9c da radę, spróbuj też najnowszego .NET'a zgrać, chociaż nie wiem czy UDK na tym siedzi... Podobno tak. 3.5 SP1 musisz mieć... Łap linki: http://support.microsoft.com/kb/259403 http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3 http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6 Z tego co mówi Google to błąd ten wywala jak masz za starą kartę GFX tzn. bez shader model 2.0... Pobierz też nowe sterowniki do GFX'a...
hunterkill Napisano 26 Sierpień 2011 Autor Napisano 26 Sierpień 2011 W tym sęk że już próbowałem .NET-a instalować i nic nie pomogło , shadery na pewno mam dobre bo już wcześniej odpalałem UDK na swoim blaszaku z tą grafika co mam teraz , tylko musiałem podmienić jedną bibliotekę w folderze udk i wszystko hulało . Mam Win-a XP SP3 , ale nie wiem czy coś to pomoże bo już wcześniej odpalałem na nim UDK i wszystko działało bez zarzuty tylko musiałem usunąć bo mi miejsce było nagle potrzebne .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się