Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Caly dowcip polega na tym ze film ktory renderuje nie trwa dluzej niz 10 sekund i nie zajmuje wiecej niz 0,99 GB!

 

W trakcie renderowania podswieltalem plik zapisu w celu sprawdzenia ile zajmuje 15 minut temu wazyl okolo 2,5 GB teraz po zakonczeniu 0,99 GB i trwa niecale 10 sekund.

 

Miejsce na dysku mam

A cala animacja powinna trwac okolo 30 sekund

 

Wie ktos co to za blokada?

Dodam ze gdy pierwszy raz renderowalem animacje trwala ona pelne 30 sekund a za drugim i trzecim razem trwa 10 sekund.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Renderuj do ciągów png, tga czy nawet jpegów. Dzięki temu będziesz miał każdą klatkę osobno, potem złożysz to sobie w jakimś programie pokroju premiere'a aftera czy nawet jakimś darmowym softem. No i nie będziesz się zastanawiał nad wagą pliku wyjściowego, tylko sam ustalisz sposób kodowania i wyświetlania późniejszego pliku mov czy avi czy mpeg.

Napisano
  • Autor

Wolał bym rozwiązać istniejący problem, tak jest wygodniej.

Wagą pliku sie nie przejmuje

Napisano

a nie przełączyłeś przypadkiem przy renderowaniu "active time segment" na "range" ?

Napisano
Wolał bym rozwiązać istniejący problem, tak jest wygodniej.

 

Zrób jak radzi Tweety. Tak będzie wygodniej.

 

Ustawienia jakie powinieneś sprawdzić to:

 

1. Ilość klatek na sekundę [FPS] w twoim Projekcie. "Time Configuration" w prawej dolnej części okna programu [Prawy przycisk myszy na dowolnej ikonie w tym rejonie, zadziała]. Ustaw sobie FPS jaki chcesz używać docelowo - w Europie 25klatek/sec. [PAL].

2. Długość animacji - ustawiasz ilość klatek "Length: 250" dla 10 sekund. [3x więcej dla 30 sekund - czyli 750]. Możesz posługiwać się też "czasem" zamiast "klatkami" - Time Display: SMPTE.

3. W "Render Setup" [F10] - Time Output: "Active Time Segment" lub "Range" - "Every Nth Frame: 1" [to ustawienie pozwala renderować każdą klatkę - "2" oznacza renderowanie co drugiej klatki, itd.].

4. W "Render Setup" - Render Output: Files... - wskazujesz osobny folder dla Sekwencji - polecam PNG ["nazwa_.png"] - domyślnie silnik renderuje obraz 16bit/channel, i domyślnie PNG zapisywane z taką właśnie "głębią" + daje możliwość zapisania kanału Alpha - czyli informacji o przejżystości.

Napisano

Witam mój problem polega na tym, że jak klikam by zaczęło renderować wyskakuje mi taki oto "błąd":

dfdfwd.th.jpg

 

Proszę o pomoc, z góry dziękuje :)

Napisano
Witam mój problem polega na tym, że jak klikam by zaczęło renderować wyskakuje mi taki oto "błąd":

Proszę o pomoc, z góry dziękuje :)

 

Docelowa ścieżka blahblahblah, nie istnieje. Wybierz ponownie folder na dysku swojego komputera.

-------zzzzzzzzzzzz---------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.