Juzwa Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 (edytowane) W sumie to nie max ma problem, ale ja mam z nim problem. Przy skinowaniu wybieram sobie vertexy, bardzo czesto musze to robic pojedynczo recznie, bo modele sa low poly. Defaultowy kolor zaznaczonego verta to taki mikro boxik koloru bialego, czasami wydaje sie ze jest to zolty. Lekko wkurzajace, gdyby mial inny kolor to byloby latwiej. Ide do Customize UI > Colors, rozwijam do Skin Colors a tam jedyna opcja to No Weight Color. Lipa. Ale zaraz, oszukam maxa, zmienie material na czarny, idealnie verty na czarnym beda sie prezentowaly! Tez lipa, objekt zmienia kolor na defaultowy szary przy wejsciu na envelope. Czy jest jeszcze jakas opcja zeby to zmienic? Tzn kolor wybieranych vertexow przy skinowaniu? I powiekszyc tego mikro boxa? EDIT: zolty jest gdy mirror mode jest wl :P Edytowane 1 Wrzesień 2011 przez Juzwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się