Napisano 3 Wrzesie艅 201113 l Chcia艂 bym zrobi膰 wierze w blenderze tak膮 z klock贸w 聽 I tu pojawia si臋 pytanie : Jak oni to robi膮 , 偶e te klocki s膮 tak dok艂adnie pouk艂adane , 偶e nic si臋 nie chwieje po naci艣ni臋ciu start ? Wydaje mi si臋 , 偶e tu chodzi o przyci膮ganie , tylko jak ustawi膰 aby mi si臋 spoko przyci膮ga艂o ? 聽 2. jak zrbi膰 sznurek w blenderze ?od 3:10 .. 聽 Pozdro
Napisano 3 Wrzesie艅 201113 l Mo偶e to a do drugiego to abo trzeba pokombinowa膰 z soft body albo particle .
Napisano 4 Wrzesie艅 201113 l No wi臋c ad 1 mia艂e艣 w linku ad 2 : 1. Robisz co艣 do czego b臋dzie mocowana lina 2.Robisz lin臋 np z walca odpowiednio skaluj膮c 3.Dzielisz lin臋 (walec) subdivide 偶eby mie膰 wi臋cej cz臋艣ci (podzia艂贸w czy jak to nazwa膰) .4.Parentujesz lin臋 do swojego mocowania .5 linie tworzysz grupy wierzcho艂k贸w (na pocz膮tek 2 starcz膮) 6.Grupa 1 mniej wierzczo艂k贸w to ta cz臋艣膰 liny ,kt贸ra b臋dzie przymocowana i nieruchoma a druga grupa b臋dzie cia艂em mi臋kkim.7.Linie nadajesz Physics / Cloth i przy opcji Cloth stiffness scaling w structural stiffness dajesz jedn膮 grup臋 a w bending stiffness drug膮 .8. dodajesz klucze animacji do swojego mocowania by si臋 obraca艂 w贸wczas lina b臋dzie pod膮偶a艂a za mocowaniem jednak ,偶eby zachowywa艂a si臋 jak lina musisz a Cloth klinkn膮膰 na bake ,kt贸ry zrobi z twojego walca zwiewn膮 lin臋 .呕eby doj艣膰 do efektu ,kt贸ry wskaza艂a艣 b臋dziesz musia艂 pok膮binowa膰 z ustawieniami masy itd itd .My艣l臋 ,偶e sposob贸w jest znacznie wi臋cej a to tak na szybko bo dawno nie otwiera艂em blendera :D .
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto