Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Mnie tylko boli, ze oni tak wala w kierunku OSX. Wbrew pozorom nie jest to podstawowa platforma do grafiki a poza tym po ostatnich ruchach Apple'a wydaje mi sie, ze zacznie jeszcze bardziej tracic na znaczeniu.

Edytowane przez ZelvaBOi

Napisano

Ja osobiście odradzam OSX, pomijam tutaj nawet stosunek ceny do "osiągów" komputerów ze znaczkiem jabłka. Prawda jest taka że są podstawowe programy typu Photoshop, Zbrush, Maya itp. ale te programy są to tylko biedniejsi bracia tych z Windowsa. Dlaczego? Ano dlatego, że dajmy na to taki Zbrush - miał kilka dodatkowy pluginów/dodatków do ściągniecia ze strony Pixologic, natomiast na platformie OSX były przyciski "download" a za nimi napisy "coming soon". Aby zrobić zwykłą normalmape z tekstury, szukałem kilka godzin jakiegoś darmowego programu, znalazłem chyba jeden który działał, ale nic pozatym. Aby robić głupie normalmapy musiałem kupić program za 200$ który robi to samo co Nvidia tools w Photoshopie tylko wolniej. Ostatnio jednak ponoć pojawiła się beta Crazybumpa na maca :? Powiedzmy, ze zrobiłem model hipoly w Zbrushu, zrobiłem export do obj plik coś koło 600 mb i co się dalej okazuje, chciałem sobie przepalić na lowpoly w Xnormal jednak jest mały problem - nie ma tego programu na maca! Przykładów oczywiście jest więcej, ale nie ma sensu wyliczać wszystkich. Jeśli o mnie chodzi dla jabłka mówię stanowcze NIE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności