Shrike Napisano 7 Wrzesień 2011 Share Napisano 7 Wrzesień 2011 (edytowane) Witam, Mam problem z pomalowaniem mojego modelu. Zrobiłem pit droida i nie bardzo wiem jak najlepiej się zabrać do texturowania. Połączyłem wszystkie elementy do jednego ed. poly (ręce, nogi itp.) i przez viewport canvas chciałem go pomalować. Problem jest taki, że kiedy zaczynam jechać pędzlem po tułowiu to maluje się wszystko inne. Nawet jeżeli próbuję pomalować zwyczajnego boxa, to malując po jednej ścianie maluję to samo na pozostałych. Jak przygotować model, żeby nie było tego problemu? Edytowane 7 Wrzesień 2011 przez Shrike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 7 Wrzesień 2011 Share Napisano 7 Wrzesień 2011 Musisz poprawnie zmapować model - modyfikator "UVW Map". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shrike Napisano 7 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 7 Wrzesień 2011 (edytowane) A tak już mam dzięki :). Pojawił się natomiast drugi kłopot. Po potraktowaniu modelu unwrapem, to co namaluję, jest strasznie rozpikselowane. Na boxie bez tego modyfikatora czarne kółko wygląda dobrze, a po jest jakby w zupełnie innej wielkości i są wyraźne kwadraty na krawędziach. Nie mogę również namalować płynnej linii, pojawiają się po prostu kółka, jedno za drugim. Jak zmienić w Canvasie rozdzielczość pędzla? Edytowane 7 Wrzesień 2011 przez Shrike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się