Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam problem z pomalowaniem mojego modelu. Zrobiłem pit droida i nie bardzo wiem jak najlepiej się zabrać do texturowania. Połączyłem wszystkie elementy do jednego ed. poly (ręce, nogi itp.) i przez viewport canvas chciałem go pomalować. Problem jest taki, że kiedy zaczynam jechać pędzlem po tułowiu to maluje się wszystko inne. Nawet jeżeli próbuję pomalować zwyczajnego boxa, to malując po jednej ścianie maluję to samo na pozostałych. Jak przygotować model, żeby nie było tego problemu?

Edytowane przez Shrike

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 873
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz poprawnie zmapować model - modyfikator "UVW Map".

Napisano
  • Autor

A tak już mam dzięki :). Pojawił się natomiast drugi kłopot. Po potraktowaniu modelu unwrapem, to co namaluję, jest strasznie rozpikselowane. Na boxie bez tego modyfikatora czarne kółko wygląda dobrze, a po jest jakby w zupełnie innej wielkości i są wyraźne kwadraty na krawędziach. Nie mogę również namalować płynnej linii, pojawiają się po prostu kółka, jedno za drugim. Jak zmienić w Canvasie rozdzielczość pędzla?

Edytowane przez Shrike

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności