Napisano 7 Wrzesień 201113 l Witam, Mam problem z pomalowaniem mojego modelu. Zrobiłem pit droida i nie bardzo wiem jak najlepiej się zabrać do texturowania. Połączyłem wszystkie elementy do jednego ed. poly (ręce, nogi itp.) i przez viewport canvas chciałem go pomalować. Problem jest taki, że kiedy zaczynam jechać pędzlem po tułowiu to maluje się wszystko inne. Nawet jeżeli próbuję pomalować zwyczajnego boxa, to malując po jednej ścianie maluję to samo na pozostałych. Jak przygotować model, żeby nie było tego problemu? Edytowane 7 Wrzesień 201113 l przez Shrike
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Autor A tak już mam dzięki :). Pojawił się natomiast drugi kłopot. Po potraktowaniu modelu unwrapem, to co namaluję, jest strasznie rozpikselowane. Na boxie bez tego modyfikatora czarne kółko wygląda dobrze, a po jest jakby w zupełnie innej wielkości i są wyraźne kwadraty na krawędziach. Nie mogę również namalować płynnej linii, pojawiają się po prostu kółka, jedno za drugim. Jak zmienić w Canvasie rozdzielczość pędzla? Edytowane 7 Wrzesień 201113 l przez Shrike
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto