Napisano 3 Lipiec 200420 l Slowa wsparcia oraz opcja na rabote spowodowaly przyplyw sil tworczych i postanowilem zmierzyc sie z problemem zwieszajacej maxa geometrii. okazalo sie ze klopot generowaly podwiniete koncowki nogawek. Odwracalem tam normalne i cos sie porypalo. Tyle slowem wstepu, czas na prezentacje. po pierwsze wiuport:
Napisano 3 Lipiec 200420 l Autor po wtore render rada masta Ravena odnosnie alfy byla dobra tylko ze nim mnie oswiecila zdazylem zrobic oddzielna mniejsza teksturke dla czesci z alfa (kajdan, futerko, szkielka, piorko).
Napisano 3 Lipiec 200420 l Autor i na koniec male zblizenie na poczciwy pysk czornego alfonsika Wybaczcie ze nie zaspamowalem topica picsami, niestety kiepawo jest jak trzeba na flopkach nosic :)
Napisano 3 Lipiec 200420 l Geometria fajnie wystylizowana, gorzej z txt roumiem ze nie ma być realistyczna, ale mozna by kolory ubrania bardziej pastelowe zrobic i zdejmij mu ten pomarańczowy kolor z twarzy jest za mocny (jak ma być opalony bardziej w brąz może). Pozdrawiam
Napisano 4 Lipiec 200420 l Hehehe, fajny :). Wygląda jak \"rasowy\" alfons rodem z filmów z lat 70\'tych. Przydałoby się może dodać trochę fałdek na ubraniu, ale to szczegół, postać i tak się broni.
Napisano 5 Lipiec 200420 l Autor Raven: to jest tzw \'czarnuch\' w odcieniu oliwkowym wiec nie wiem o co idzie z opalenizna :D Kolorki mialy byc burdelowskie, wzialem zywcem z takiego fajnego szkicu. Fald na ubraniach faktycznie zbytnio nie ma, ale bylem zbyt podjarany ze udalo mi sie model naprawic ze nie moglem sie powstrzymac :) Miesiac temu trafil do przyslowiowej szuflady wiec to i tak sukces :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto